Páginas

terça-feira, 24 de novembro de 2015

Etsy shop

I finally opened my Etsy shop (link here) Yeyyy , the will to open the shop is old but now I got the courage to do so. In the store you can find my mixedmedia canvas, wooden blocks, art books and jewelery. My works are unique and made ​​with acrylic paints, collages and much love and inspiration. Whenever you have any questions about any work or if you want a custom job can contact me through my email caronolia@gmail.com

Finalmente abri a minha Etsy shop (link aqui ) Yeyyy, a vontade de abrir a loja é antiga mas só agora ganhei coragem para o fazer. Na loja podes encontrar as minhas telas em mixedmedia, blocos de madeira, cadernos artísticos e bijutaria. Os meus trabalhos são únicos e feitos com tintas acrílicas, colagens e muito amor e inspiração. Sempre que tenhas dúvidas sobre algum trabalho ou se quiseres um trabalho personalizado pode entrar em contacto comigo através do meu e-mail caronolia@gmail.com



Sem comentários:

Enviar um comentário

Watercolors

I was asked what watercolors I use in my artistic creations, I know that it is difficult to find the right watercolors, especially for tho...