Páginas

sábado, 2 de janeiro de 2016

Happy new year

This last year was very important as I'm facing my art in more diverse ways, and I realized finally that I love all forms of art, and I can not concentrate on only a technique, although I continued to prefer the mix-media and watercolors, but I can not shut me of jewelery and fascinates me everything related with manual arts and always want to try new techniques, new materials and new ideas. This new year I will continue to present here my work, ideas and art, art always, I hope you continue to follow this path with me.


O ano passado foi muito importante relativamente à forma como estou a encarar a minha arte, está mais diversificada, percebi finalmente que adoro todas as formas de fazer arte, e não consigo concentrar-me somente numa técnica, apesar de continuar a preferir o mix-média e aguarelas, não consigo desligar-me da bijutaria, fascina-me tudo o que são artes manuais, e quero sempre experimentar novas técnicas, novos materiais e novas ideias. Neste ano novo vou continuar a apresentar aqui os meus trabalhos, ideias e arte, sempre arte, espero que continues a seguir este caminho comigo.



Happy New Year to everyone and always remember to make art
Feliz Ano Novo para todos e lembrem-se sempre de fazer arte

Sem comentários:

Enviar um comentário

Watercolors

I was asked what watercolors I use in my artistic creations, I know that it is difficult to find the right watercolors, especially for tho...