Páginas

quinta-feira, 3 de dezembro de 2015

Make a wish ...

Whenever I think of Christmas I think about presents, being with family, sharing emotions, children smile and the whole atmosphere around this particular time. For all of this is also time of wishing, my request for this year is to have friends who support my work and appreciate my art, so for this Christmas I wish you to be my friend ... !!

Sempre que penso no Natal, penso em tudo aquilo que desejava de receber de presente, do convívio com a família, da partilha de emoções, do sorriso das crianças e todo o clima que gira à volta desta época especial. Por tudo isto é altura também de fazer pedidos, o meu pedido para este ano é ter amigos que apoiam o meu trabalho e apreciam a minha arte, por isso neste Natal desejo que sejas meu amigo...!!



This block of wood was painted with acrylic paints, collages, decorative ribbon and love. The details were done with pens, after it's done is varnished for protection. You can find this and other works for your Christmas in my etsy shop .

Este bloco de madeira foi pintado com tintas acrílicas, colagens, fita decorativa e muito amor. Os detalhes foram realizados com canetas, depois de pronto é envernizado para proteção. Poderás encontrar este e outros trabalhos para o teu Natal na minha etsy shop.

BJ  e façam ARTE
Kiss and make ART

Sem comentários:

Enviar um comentário

Watercolors

I was asked what watercolors I use in my artistic creations, I know that it is difficult to find the right watercolors, especially for tho...