Páginas

sexta-feira, 11 de setembro de 2015

abstract IX

I continue to create jobs for 100artworkchallenge, and here are four more abstract works full of color and shapes that surround and lead us to places that have not been explored, where our heart leads us. This is how I feel the art, when I'm working on it all around me disappears and I focus on what I am creating. This challenge brings me on this trip.

Continuo a criar trabalhos para o desafio 100artworkchallenge, e aqui estão mais quatro trabalhos abstratos, cheios de cor e formas que nos envolvem e nos levam para lugares que não foram explorados, para onde o nosso coração nos leva. É desta forma que eu sinto a arte, quando estou a trabalhar nela tudo à minha volta desaparece e concentro-me no que estou a criar. Este desafio leva-me nesta viagem.





BJ  e façam ARTE
Kiss and make ART

Sem comentários:

Enviar um comentário

Watercolors

I was asked what watercolors I use in my artistic creations, I know that it is difficult to find the right watercolors, especially for tho...