Páginas

sábado, 31 de janeiro de 2015

Love Cats

Cada vez mais estou a trabalhar em mixed media art, e estou a adorar. Depois de algum tempo a pesquisar várias técnicas, agora parece que não consigo parar de trabalhar e explorar materiais. 

I am working in mixed media art more and more, and I love it. After some time study a diversify of techniques, now I can not stop working and explore more materials.


Esta tela foi trabalhada com aplicação de vários papeis, tintas acrílicas, sprays acrílicos e canetas permanentes.
This canvas was crafted with application of different papers, acrylic paints, acrylic sprays and permanent markers .


Nada melhor que desenhar o animal de estimação que mais gosto, adoro gatos, são animais independentes e fofinhos, todos eles me inspiram a fazer ARTE e fazem-me sorrir. 

Nothing better to draw the pet I like, I love cats, are independent and cuddly animals, they all inspire me to make ART and make me smile.


Sem comentários:

Enviar um comentário

Watercolors

I was asked what watercolors I use in my artistic creations, I know that it is difficult to find the right watercolors, especially for tho...